martes, 16 de diciembre de 2014

Finalment m'he trobat amb el petit mentorat, l'Igor!! O com a ell li agrada que li diguin, Jeffrey.

Es tracta d'un noi procedent de la República Dominicana, que conviu juntament amb la seva mare, germana gran (que per cert, també participa al rossinyol com a mentorada) i parella de la mare. Té 12 anys i una personalitat força bromista i entremeliada.

La primera quedada va ser de coneixença dels dos. Vam anar a veure la seva mare, l'Àustria, a la seva feina, i a prendre un refresc al bar Mònica. Es va mostrar molt tímid, però la seva mare i la seva germana ja van assegurar-me que poc a poc es deixaria anar...

El segon dia el vaig portar a esmorzar uns xurros a on treballo jo, la Xurreria la Family, de Palamós. Ell no havia menjat mai xurros, i menys uns fets al moment a la màquina fregidora. De fet tenia la idea de que la massa, un cop feta, es posava al forn. El meu amo ens va rebre generosament i ens va fer els xurros ben deliciosos, com es pot apreciar a les fotos. Val a dir que en Jeffrey és de bon menjar, doncs es va polir dues racions com les de la foto i això que venia esmorzat. Tant en Salvador, l'amo, com jo, vam quedar parats de la gana que tenia el menut. Després el vaig portar a un mirador del poble, a xerrar per conèixer més l'un de l'altre. Acte seguit vaig decidir anar a Platja d'Aro a veure quines activitats properes podríem dur a terme, una visita al parc d'atraccions Magic Park serà una de les nostres futures activitats.

Teòricament, ja hauriem de portar una tercera quedada, però vaig agafar un constipat horrible mesclat amb una passa vírica que em va deixar l'estomac força tocat. Li vaig propossar fer una excursió pels camins de ronda i les cales de la Costa Brava, un dels racons més atractius de casa nostre, però haurà d'esperar. Val a dir que tant ell com sa mare, que em té força afecte per cert, es van preocupar per mi, trucant-me i tot per saber com estava. Ara que ja estic bé, és hora de fer plans de nou amb el Rossinyol!


No hay comentarios:

Publicar un comentario